maandag 16 februari 2009

Onze tweede school

hallo allemaal! Het is een paar dagen geleden dat ik nog geschreven heb, maar het internet is hier zo duur, dat ik besloten heb om maar twee keer per week te schrijven!! Hihi

Eigenlijk is er de laatste dagen niet zoveel meer gebeurt, enkel dan het bezoek aan onze nieuwe school vorige vrijdag.

De school heet Green Curtains en ligt in Ocean View> Dat is ongeveer 3 km verder dan onze school in Masiphumelele.
De nieuwe school is heel anders. Het is een coloured school en het niveau van de kinderen ligt veel hoger dan in de andere. De 4-jarigen spreken hier al heel goed Engels en de leerkrachten hebben ook echt gestudeerd. De oudste kleuters zitten in 1 grote ruimte die verdeeld is in verschillende klassen. De ruimtes worden door kasten van elkaar gescheiden. Dit leek me heel druk om in te werken, maar eigenlijk valt het nog goed mee.

We hebben dan een voormiddag bij de 4-jarigen doorgebracht, omdat deze wel een apart klaslokaal hebben. De andere klassen hebben elk ook al een extra begeleider. We hebben nu besloten om enkel op maandag in deze school te gaan werken, omdat we denken dat ze ons in de andere school meer nodig hebben.


Tijdens het weekend zijn we bij mama Afrika gaan eten voor mijn verjaardag en daar heb ik op het podium moeten dansen met een bandje op de achtergrond. Daarna kreeg ik een kleine cocktail.

Voor de rest hebben we in het weekend onze stage voorbereid en geluierd.

Tot gauw,

xxxx

p.s: de foto's volgen nog, want het gaat hier allemaal maar traag!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten